Udtrykket er det endelige resultat

Her er alle analyser, vurderinger og ideer samlet under et gennemarbejdet udtryk, som du kan anvende overfor din målgruppe fremover. Når kernebudksabet er på palds, er det nemmere et arbejde med variationer om det samme grundlæggende budskaber, men gennem forskellige vinkler og temaer. Det giver kunden indtryk af fornyelse uden at kommunikationens kernebudskab ændres. Det handler om at kunden ser sine ønsker opfyldt hos dig.

 

 

Opsamling, evaluring og justering

Selvom vi har udviklet et budskab, er det stadig vigtigt hele tiden at opsamle kommentarer og feed-back fra kunderne og kommunikationen. Efterfølgende skal disse informationer evalueres, så kommunikationen hele tiden er justeret til at give maksimalt udbytte. Derfor er et tæt parløb om jeres markedsføring afgørende for jeres succes.

 

Principperne er de samme, uanset om det er business-to-business
eller business-to-consumer.

 

 

Udtryk er resultatet

af samlede indtryk

  • ' Cokies

    HVAD ER COOKIES:

    Cookies er en lille datafil, som websider gemmer på din computer, tablet eller andet anvendt elektronisk udstyr. Det sker for at kunne genkende din  computer, næste gang du besøger  websiden.

     

    Cookies er en  nødvendighed for at du får den optimale brugeroplevelse. BEMÆRK: Ved at forblive på vores webside accepterer du automatisk brugen af vores cookies.

     

    COOKIES BRUGES TIL:

    Cookies anvendes  til trafikmåling og statistik. Det betyder, at  datafilerne indsamles med det formål  at registrere antallet af besøgende og efterspurgt indhold.

     

    Ingen oplysninger af personlig karakter gemmes, da vi alene indsamler information for at give bedre brugeroplevelser på websiden.

     

    Den indsamlede data videregives ikke til 3. part. Skulle du alligevel ønske at slette dine cookies, kan du gøre dette under indstillingerne i din browser.  Gør du det, skal du være opmærksom på, at nogle funktioner og elementer på websiden  ikke længere vil fungere.