Segmenter

Når fokus skal være helt skarp, skal man kende sin kunde

Ligegyldig hvem du henvender dig til, skal du kende målgruppen.

 

Det er alt afgørende for en effektiv kommunikation, at vi får afklaret:

• hvem skal jeg henvende mig til? (Privatperson eller virksomhed)

• hvad det for en type person? (Ung, gammel, faguddannet, intellektuel ...

• Hvor  befinder personen sig? (Fysisk, organisatorisk og socialt)

• hvilket sprog er bedst? (Er det talesprog, fagsprog, eller ...)

 

Det gælder for al kommunikation, at det skal være relevant og målrettet.

Derfor er en grundig vurdering og analyse af målgruppen vigtig.:
Hvilke medier søger man information igennem?
Hvor er chancen størst for at kunne påvirke kunden?

 

Jo, der er mange forhold der skal afklares, før vi overhovedet arbejder kreativt.

 

Hvor er dine kunder henne?

 

Måske skulle du overveje en workshop.

Det er en måde et få andre vinkler på fremtidens kommunikation.

  • ' Cokies

    HVAD ER COOKIES:

    Cookies er en lille datafil, som websider gemmer på din computer, tablet eller andet anvendt elektronisk udstyr. Det sker for at kunne genkende din  computer, næste gang du besøger  websiden.

     

    Cookies er en  nødvendighed for at du får den optimale brugeroplevelse. BEMÆRK: Ved at forblive på vores webside accepterer du automatisk brugen af vores cookies.

     

    COOKIES BRUGES TIL:

    Cookies anvendes  til trafikmåling og statistik. Det betyder, at  datafilerne indsamles med det formål  at registrere antallet af besøgende og efterspurgt indhold.

     

    Ingen oplysninger af personlig karakter gemmes, da vi alene indsamler information for at give bedre brugeroplevelser på websiden.

     

    Den indsamlede data videregives ikke til 3. part. Skulle du alligevel ønske at slette dine cookies, kan du gøre dette under indstillingerne i din browser.  Gør du det, skal du være opmærksom på, at nogle funktioner og elementer på websiden  ikke længere vil fungere.